Beoordelingen van Lekker de Roef Grou

Recente recensies van Lekker de Roef Grou

4 sterren na 35 reviews

, 15-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Goed eten en qua patat ruim genoeg.

, 01-06-2019

Kwaliteit:

Rating

, 08-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Zeer goed ! Altijd op tijd en lekker. Bestellen vaker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Alles was dik voor elkaar alleen jammer dat er geen groente op m'n broodje hamburger zat terwijl ik dat niet had aangegeven.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke shoarma en patat.

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

, 29-12-2018

Kwaliteit:

Rating

De bestelling die wij op het internet hadden geplaatst op tijd gedaan en stond op tijd klaar. Altijd heerlijk eten. Maar er mist teveel en te vaak een ding. Dan is het patat dan is het saus. Dit is al vaker voor gekomen. Nu dus ook weer de saus en een lekker burger was niet een lekker burger maar een gewone cheeseburger. Dit keer niet gebeld omdat anders het eten koud werd. Voortaan beter opletten en bestellingen die je mee geeft vooral voor 34.95 hoor je te controleren dat alles compleet is en geen verkeerde bestelling is mee gegeven.

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Goede service en heel lekkere snacks

, 01-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Altijd weer lekker, patat van Roef. 1 minpuntje dit keer, ik had een beker pindasaus besteld maar kreeg een patat pinda. Omdat we ook een zak patat besteld hadden, was dat net wat teveel patat en iets te weinig pindasaus. Helaas kon de beker (na een telefoontje) alleen opgehaald worden (wat niet handig is, omdat je dan met koude hap zit).

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten alleen geen bestek bijgeleverd Hoe moet ik het zo binnen krijgen?

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was dit keer anders dan normaal de boerenkapsalon. Geen kaas en heel veel ui en weinig patat. De smaak was wel goed alleen ja de kaas mist dan wel. Nog een. Min puntje is dat er stukjes plastic in zat in de kapsalon waardoor ik bijna stikte in dit stukje en mijn tong open sneed. Dit is normaal. Niet zo en is alles helemaal top.

, 06-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Online bestelling is alleen klaar als je vooraf betaald? Ik gaf aan bij bestellen dat ik contant wilde betalen waardoor alles nog gebakken moest worden op moment dat ik het kwam ophalen. Zo heeft online bestellen geen zin

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestelling stond op de aangegeven tijd klaar . Heerlijk gegeten ?

, 30-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Niks mis mee, en genoeg ??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Ik had via internet mijn bestelling ruim op tijd doorgegeven. Toch stond de bestelling niet klaar op de aangegeven tijd. Ivm de opening van t zeilseizoen was t smoordruk. Juist omdat ik dit al had verwacht had ik via internet van te voren de bestelling doorgegeven. Jammer dat t niet klaar was en ik toch gewoon moest wachten. Het eten was verder prima trouwens

, 13-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Altijd top bij de roef... bij de bestelling altijd kleine attentie waar wij heel blij mee zijn. Dankjewel

, 30-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Lekker gegeten. Online besteld ,eten stond op het vermelde tijdstip klaar. Super handig aardig personeel .

, 21-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Goede service, goede kwaliteit. Een bezorgservice zou trouwens een groot pluspunt zijn!

, 07-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aardig personeel, lekkere knapperige patat, heerlijke pindasaus en makkelijk online te bestellen.

, 09-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mn broodje warm vlees was geweldig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was prima. De snacks waren perfect op temperatuur kortom erg goed

, 07-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas doen ze niet meer aan bezorgen maar alles was altijd super lekker en goed warm!

, 18-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima snackbar met geweldige kapsalon.

, 15-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit goed, netjes optijd klaar als je online besteld. Jammer dat ze niet meer bezorgen.

, 04-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, jammer dat ze niet bezorgen.

, 28-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was top!

, 24-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was goed doorbakken. Er zat veel mayo bij. De bezorging was redelijk snel. Enig puntje van kritiek is dat er naast bezorgkosten ineens transactiekosten werden berekend toen ik betaalde via Ideal.

, 16-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten werd precies op tijd bezorgd en het heeft ons heerlijk gesmaakt

, 24-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima verzorgd

, 10-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer prima, Was de eerste keer dat ik het heb laten bezorgen, prima op tijd alles compleet en goed zoals gebruikelijk is bij de roef ????. Ga zeker vaker bestellen